Ürünlerimiz
BARTZ B-8 LOKOMOTIF
Category: Lokomotif ve Monoray
Tags: arac, lokomotif
Description
| Teknik özellikler | |
|---|---|
| Yaklaşık Ağırlık | 8.000 [kg] |
| Tamponsuz uzunluklar | 3.200 [mm] |
| Genişlik | 985 [mm] |
| Yükseklik | 1.750 [mm] |
| Motor tipi | OZC-071 |
| Motor Sayısı | 2 [ud] |
| Nominal Güç | 24,4 [kW] |
| Pil Elemanı Sayısı | 54 [ud] |
| Batarya şarjı | 108 [V] |
| 5 Saatte Şarj Kapasitesi | 875 [Ah] |
| %25 bağlılıkta çekiş gücü | 2.000 [kg] |
| %16 bağlılıkta çekiş gücü | 1.280 [kg] |
| Yatay çekme kapasitesi | 80.000 [kg] |
| Maksimum Raylı Şapka Eğimi | 4 [‰] |
| Hız | 10 [km/saat] |
| Minimum eğri yarıçapı | 8 [m] |
| Maksimum Raylı Hat Göstergesi | 650 [mm] |
| Minimum Raylı Hat Göstergesi | 580 [mm] |
| Motorlu Bartz OZC -071 | |
| Mevcut İpucu | Doğrudan |
| Giriş gerilimi | 108 [V] |
| Akım Girişi | 133 [Bir] |
| Anma gücü | 12,2 [kW] |
| Hız | 540 [geliş/gün] |
| Firedamp koruması ATEX versiyonu | IP54 |
| İzolasyon Sınıfı ATEX versiyonu | F |
| Koruma Modu ATEX versiyonu | I M2 EEx de I |
| Fren sistemi | |
| Dört tekerleğe fren pabuçları ile Mekanik Servis Freni | |
| Fren pabuçları ile dört tekerleğe Pnömatik Servis Freni | (İsteğe bağlı) |
| Mekanik Zimparalama Sistemi | |
| Pnömatik Zımparalama Sistemi | (İsteğe bağlı) |
| Pnömatik sistem tarafından çalıştırılan freni durdurma | (İsteğe bağlı) |
| Pnömatik sistemle çalıştırılan acil durum freni | (İsteğe bağlı) |
| Pil | |
| İç antiasit kaplama | |
| Pil şarj göstergesi | |
| Aküye 2 fiş (ATEX versiyonu için 4 fiş) | |
| Akü elemanlarını sökmek için aleve dayanıklı kablolar | |
| Rejeneratif frenleme (ATEX versiyonunda mevcut değildir) | |
| ATEX versiyonu için uyumlu pil kutusu I M2 Ex e I | |
| Aksesuarlar | |
| AB düzeni “E9” uzun farlar ve kısa farlar | |
| Elektrikli kornalı uyarı cihazı | |
| Kabindeki molalar | |
| Kızılötesi ışıklı arka görüş kamerası | (İsteğe bağlı) |
| Metan göstergesi | (İsteğe bağlı) |
| Şarj Aleti | (İsteğe bağlı) |

